คำถามที่พบบ่อยๆ
ข้อเท็จจริงและสถิติตัวเลขของเฮอร์บาไลฟ์
ผลิตภัณฑ์
โอกาสทางธุรกิจ
ตราสินค้า
ภาพลักษณ์
Herbalife Facts and Figuresข้อเท็จจริงและสถิติตัวเลขของเฮอร์บาไลฟ์
แนวโน้มทางการเงินของเฮอร์บาไลฟ์เป็นอย่างไร
Herbalife's Financial Trends
กลับสู่ด้านบน
ยอดขายสุทธิของไตรมาสล่าสุดของเฮอร์บาไลฟ์เท่าไร
Herbalife's recent quarterly net sales highlights
กลับสู่ด้านบน
รายได้จากการประกอบการของไตรมาสล่าสุดของเฮอร์บาไลฟ์คือเท่าใด
Herbalife's recent quarterly operating income highlights
กลับสู่ด้านบน
ส่วนประสมผลิตภัณฑ์ของเฮอร์บาไลฟ์คือเท่าใด
Herbalife's product mix
กลับสู่ด้านบน
อะไรคือสิ่งที่ผู้จำหน่ายได้รับ
Herbalife's typical distributor earnings
กลับสู่ด้านบน
Average Gross Compensation of U.S. supervisors ปี 2008 เป็นเท่าใด
Herbalife's average gross compensation of U.S. supervisors in 2008
กลับสู่ด้านบน
การรักษาสถานภาพซุปเปอร์ไวเซอร์คืออะไร
Herbalife's supervisor retention
กลับสู่ด้านบน
เฮอร์บาไลฟ์คืออะไร
เฮอร์บาไลฟ์เป็นบริษัทโภชนาการระดับโลก ผลิตภัณฑ์ของเราถูกขายโดยผู้จำหน่ายอิสระเฮอร์บาไลฟ์ผู้ซึ่งดำเนินธุรกิจอยู่มากกว่า 70 ประเทศ ในปี 2009 มีรายงานว่าบริษัทมีรายได้ประจำปีอยู่ที่ 2.3 พันล้านเหรียญสหรัฐ
กลับสู่ด้านบน
 
ทำไมผู้บริหารระดับอาวุโสถึงขายหุ้นในสต็อกของพวกเขา พวกเขาขาดความเชื่อมั่นในบริษัทใช่หรือไม่
เป็นเรื่องทั่วไปของบริษัทส่วนมากที่เหล่าผู้บริหารจะได้รับหุ้นบริษัทเป็นส่วนหนึ่งของค่าตอบแทนของพวกเขา ในการปฏิบัติตามกฏระเบียบของตลาดหลักทรัพย์นิวยอร์ก ทีมผู้บริหารจะมีการวางแผนไว้ล่วงหน้าในการซื้อหรือขายในราคาหุ้นที่หลากหลาย ซึ่งพวกเขาไม่สามารถที่จะเปลี่ยนการจัดการตรงนี้ได้เมื่อแผนที่วางไว้ได้เริ่มขึ้นแล้ว
กลับสู่ด้านบน
เฮอร์บาไลฟ์ไม่ได้เป็นเพียงธุรกิจประเภทแชร์ลูกโซ่ใช่ไหม

ไม่ เฮอร์บาไลฟ์ไม่ใด้เป็นธุรกิจแชร์ลูกโซ่ Ponzi scheme เป็นการจัดวางแบบหลอกลวงเพื่อให้สร้างรายได้สำหรับคนที่อยู่ด้านบนของโครงสร้างองค์กรแบบพีระมิด โครงสร้างนี้ขึ้นอยู่กับการดำเนินการที่คงที่ของผู้เข้าร่วมใหม่ในการสนับสนุนเงินให้กับผู้เข้าร่วมงานระยะยาวในโครงสร้างแบบพีระมิด โครงสร้างดังกล่าวจะอยู่แบบอิสระตราบเท่าที่ยังคงมีสมาชิกใหม่เข้ามาและจ่ายเงินเมื่อแรกเข้า ไม่ช้าก็เร็ว การหลอกหลวงนี้ก็จะล่มสลายเมื่อพวกเขาไม่สามารถที่ชวนเหยื่อรายใหม่ให้เข้ามาได้

โครงสร้างแบบพีระมิดหรือ Ponzi ผิดกฎหมาย ในขณะที่องกรค์การตลาดแบบการตลาดหลายระดับหรือธุรกิจเครือข่าย เช่น เฮอร์บาไลฟ์ มีการควบคุมอย่างระมัดระวังและมีโครงสร้างทางธุรกิจที่ถูกกฎหมายที่เกี่ยวข้องกับยอดขายของมูลค่าของผลิตภัณฑ์อย่างแท้จริงให้แก่ผู้บริโภค

ผู้จำหน่ายเฮอร์บาไลฟ์ขายผลิตภัณฑ์ให้กับลูกค้าและผู้จำหน่ายที่พวกเขาได้สรรหามา ทั้งนี้ขึ้นอยู่กับระดับการขายผลิตภัณฑ์ ที่จะทำให้ผู้จำหน่ายประสบความสำเร็จในแต่ละเดือน พวกเขามีสิทธิ์ได้รับส่วนลดราคาจากผลิตภัณฑ์ที่พวกเขาซื้อจากเฮอร์บาไลฟ์ ยิ่งขายได้ปริมาณมากก็แปลว่าราคาของผลิตภัณฑ์จะยิ่งลดลง ทำให้พวกเขาได้เงินมากขึ้นและกระตุ้นให้พวกเขาหาลูกค้าอื่นๆที่อาจต้องการซื้อและเปิดการขายผลิตภัณฑ์เฮอร์บาไลฟ์

กลับสู่ด้านบน

เฮอร์บาไลฟ์เป็นลัทธิความเชื่อใช่หรือไม่

เฮอร์บาไลฟ์เป็นบริษัทระหว่างประเทศ ที่มีการค้าขายอย่างเปิดเผยและแสวงหาผลกำไร ซึ่งขึ้นอยู่กับเครือข่ายของนักธุรกิจอิสระที่จำหน่ายและขายผลิตภัณฑ์ของบริษัท อีกทั้งสรรหาผู้จำหน่ายและลูกค้าใหม่ผ่านความสัมพันธ์กันเป็นเครือข่าย

เฮอร์บาไลฟ์ทำงานอย่างหนักที่จะคอยสนับสนุนผู้จำหน่ายให้ประสบความสำเร็จในหลายวิธี และคอยส่งเสริมความกระตือรือร้นของพวกเขาอย่างต่อเนื่อง และทุ่มเทเวลาและพลังงานการให้ข้อมูลจากคำถามที่พบบ่อยเกี่ยวกับเรื่องของผลิตภัณฑ์ของบริษัท การรับรู้ว่าเฮอร์บาไลฟ์เป็นลัทธินั้นมาจากการรายงานของสื่อที่ไม่ถูกต้องในช่วงปี 1990 ทำให้เข้าใจว่าบริษัทเป็นพวกลัทธิไซน์โทโลจี

Social media links:
www.facebook.com/herbalife
www.youtube.com/herbalife
www.twitter.com/herbalifehq
www.discovergoodnutrition.com 

กลับสู่ด้านบน

ผลิตภัณฑ์
ผลิตภัณฑ์เฮอร์บาไลฟ์มีการพัฒนาอย่างไร

องค์กรวิจัยและพัฒนาของเฮอร์บาไลฟ์ได้รวบรวมประสบการณ์จากผู้เชี่ยวชาญในด้านการพัฒนาผลิตภัณฑ์พร้อมด้วยทีมงานที่ปรึกษาด้านวิทยาศาสตร์ที่ประสบความสำเร็จอย่างสูง เราดำเนินการพัฒนาผลิตภัณฑ์, ทดสอบส่วนผสมและพัฒนากระบวนการเพื่อการพาณิชย์ด้านอาหาร ที่ศูนย์วิจัยผลิตภัณฑ์และวิทยาศาสตร์และนวัตกรรมและการผลิตของเฮอร์บาไลฟ์ในลอสแองเจลิส ด้วยการสนับสนุนจากผู้ผลิตส่วนผสมที่ผ่านการคัดเลือกและคู่ค้าการผลิต

เฮอร์บาไลฟ์ใช้การพัฒนาผลิตภัณฑ์เป็นด่านระหว่างขั้นเพื่อใช้ผลิตภัณฑ์ใหม่จากแนวความคิดแบบการผลิตเชิงพาณิชย์ การดำเนินการวิจัย รวมถึง: การตรวจสอบทางวิทยาศาสตร์ของอุตสาหกรรมสำหรับความก้าวหน้าทางด้านผลิตภัณฑ์และส่วนผสม; การพัฒนาสูตรที่มีการใช้อย่างกว้างขวางในการสร้างต้นแบบ; การทดสอบทางประสาทสัมผัสและทางคลินิก; และการทดสอบผลิตภัณฑ์เพื่อประเมินประสิทธิภาพของผลิตภัณฑ์อย่างสม่ำเสมอและมีเสถียรภาพ

ในหลักสูตรของการออกแบบและพัฒนาผลิตภัณฑ์ เฮอร์บาไลฟ์ได้วิจัยระบบการทำงานและสารเคมีที่เกี่ยวกับพืช, วิตามิน, แร่ธาตุและส่วนผสมของอาหาร; เทคนิคและรูปแบบสำหรับการรวมส่วนผสมเพื่อจัดหาผลิตภัณฑ์ที่ได้รับการยอมรับจากประสบการณ์ของผู้บริโภค; เทคนิคกระบวนการเพื่อประสบความสำเร็จอย่างสม่ำเสมอและเชื่อถือได้ในการเปลี่ยนแปลงของ

กลับสู่ด้านบน

คุณผลิตผลิตภัณฑ์เองใช่หรือไม่ เฮอร์บาไลฟ์รับรองการควบคุมคุณภาพและประกันคุณภาพในเรื่องผลิตภัณฑ์อย่างไร

เฮอร์บาไลฟ์เป็นเจ้าของโรงงานการผลิตสองแห่งใน เลค ฟอเรส แคลิฟอร์เนีย และซูโจว ประเทศจีน นอกจากนี้เราใช้ผู้ผลิตในประเทศสหรัฐอเมริกา, ยุโรป, อเมริกาใต้และเอเชีย เป้าหมายของเราคือเพื่อดำเนินการขยายความสามารถการผลิตในขณะที่ยังคงเป็นพันธมิตรกับผู้ผลิตที่มีศักยภาพที่ผ่านการคัดเลือกแล้ว

กลับสู่ด้านบน

รัฐบาลควบคุมผลิตภัณฑ์เฮอร์บาไลฟ์ในเรื่องอะไรบ้าง

ภายในประเทศสหรัฐอเมริกา, สำนักงานคณะกรรมการอาหารและยา (FDA) ได้ควบคุมอาหารทั่วไป, ผลิตภัณฑ์เสริมอาหารและเครื่องสำอางไว้ภายใต้พระราชบัญญัติอาหาร, ยาและเครื่องสำอาง ตามแต่แก้ไข ผลิตภัณฑ์เฮอร์บาไลฟ์ประกอบด้วยส่วนผสมที่ได้รับการยอมรับว่าปลอดภัยหรือได้รับอนุญาตโดยเฉพาะ

ผลิตภัณฑ์ทั้งหมดที่ขายที่สหรัฐอเมริกาจะมีข้อความตามข้อบังคับของคณะกรรมการอาหารและยาและต้องผลิตตามมาตรฐานคุณภาพที่จัดตั้งขึ้นโดยผู้ขาย ซึ่งต้องมีการตรวจสอบเป็นระยะโดยเฮอร์บาไลฟ์เพื่อให้สอดคล้องกับขั้นตอนการประกันคุณภาพที่ได้ตั้งไว้ ผลิตภัณฑ์อาหารและอาหารเสริมทั้งหมดของเฮอร์บาไลฟ์ อีกทั้งสิ่งอำนวนความสะดวกทั้งหลายต้องผ่านการตรวจสอบจากคณะกรรมการอาหารและยาและมีอำนาจบังคับใช้ตามกฎหมายได้ตลอดเวลา

สำหรับนอกประเทศสหรัฐอเมริกา เราปฏิบัติตามและมีการควบคุมโดยกระทรวงสาธารณสุขและหน่วยงานมาตรฐานทางด้านอาหารในอีก 72 ประเทศที่เราดำเนินธุรกิจ

เฮอร์บาไลฟ์ต้องยื่นการแจ้งเตือนไปยังคณะกรรมการอาหารและยาเกี่ยวกับทุกผลิตภัณฑ์เสริมอาหารที่ทำให้เกิดการร้องเรียนด้านโครงสร้าง/การทำงาน เฮอร์บาไลฟ์ต้องรายงานไปยังคณะกรรมการอาหารและยาในเรื่องของเหตุการณ์ไม่พึงประสงค์ที่เกี่ยวข้องกับผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร

กลับสู่ด้านบน

ผลิตภัณฑ์เฮอร์บาไลฟ์มีส่วนประกอบของสารตะกั่วใช่หรือไม่

ผลิตภัณฑ์เฮอร์บาไลฟ์ประกอบด้วยส่วนผสมจากธรรมชาติที่อาจจะมีแร่ธาตุ อาหารจากธรรมชาติและอาหารสำเร็จรูปจำนวนมากรวมถึงผลิตภัณฑ์นม, ช็อคโกแลตและผักต่างๆ เช่นเดียวกับผลิตภัณฑ์ที่ทำด้วยส่วนผสมจากธรรมชาติ มักจะมีสารตะกั่วจำนวนน้อยปะปนอยู่โดยที่ปัจจุบันนี้มีวิธีการวิเคราะห์อย่างละเอียดซึ่งสามารถตรวจพบได้แต่จะไม่มีความเสี่ยงต่อผู้บริโภค ผลิตภัณฑ์ของเราดำเนินตามแนวทางของคณะกรรมการอาหารและยาที่ให้มีปริมาณสารตะกั่วที่ผู้บริโภคสามารถบริโภคได้อย่างปลอดภัยและจำกัดปริมาณสารตะกั่วในอาหารจากแหล่งต่างๆ ผลิตภัณฑ์เฮอร์บาไลฟ์ไม่ได้ประกอบด้วยสารตะกั่วในระดับที่จะต้องมีการติดฉลากตามหลักของ California Proposition 65 นอกจากนี้เรายังปฏิบัติตามเภสัชตำรับของประเทศสหรัฐอเมริกา (United States Pharmacopeia; USP) ในเรื่องของระดับสารตะกั่วที่ควรมี สำหรับประเทศอื่นๆ ผลิตภัณฑ์ของเรายังคงมีความสอดคล้องกับข้อกำหนดทั้งหมดของรัฐที่เกี่ยวข้องกับการจำกัดสารตะกั่วที่ควรมีในผลิตภัณฑ์

กลับสู่ด้านบน

California Proposition 65  คืออะไร

Prop 65 คือกฎหมายการติดฉลากการบริโภคที่ใช้เฉพาะในรัฐแคลิฟอร์เนีย ซึ่งกล่าวว่าบางกรณี ฉลากของผลิตภัณฑ์จำเป็นต้องมีการแจ้งเมื่อมีสารเคมีที่ถูกระบุไว้ 800 รายการ อยู่ในผลิตภัณฑ์รวมทั้งสารตะกั่ว สำหรับสารเคมีหลายชนิดต้องมีการเปิดเผยข้อมูลสู่สาธาธารณะอย่างระมัดระวังที่สุด

กลับสู่ด้านบน

ผลิตภัณฑ์ของคุณได้รับการสนับสนุนทางวิทยาศาสตร์อย่างไร

เราเชื่อว่าวิทยาศาสตร์ต้องเป็นรากฐานทั้งหมดในผลิตภัณฑ์ของเรา เราสนับสนุนความก้าวหน้าทางวิทยาศาสตร์ – โดยที่เฮอร์บาไลฟ์ได้บริจาคเงินเพื่อสร้างศูนย์ทดลองค้นคว้าวิจัยทางด้านโภชนาการมาร์ค ฮิวจส์ เซลลูล่าร์ โมเลกูล่า และศูนย์ทดลองประสิทธิภาพการทำงานของมนุษย์ มาร์ค ฮิวจส์ ที่ศูนย์โภชนาการเพื่อมวลมนุษย์ในมหาวิทยาลัยแคลิฟอร์เนีย ลอสแองเจลิส (ยูซีแอลเอ)* เพื่อช่วยพัฒนาการวิจัยทางด้านโภชนาการ, ผลิตภัณฑ์จากธรรมชาติและสมุนไพร และผลกระทบที่มีต่อสุขภาพของมนุษย์

นอกจากนี้บริษัทยังได้ให้เงินทุนวิจัยแก่ศูนย์วิจัยแห่งชาติเพื่อการวิจัยผลิตภัณฑ์จากธรรมชาติที่ คณะเภสัชศาสตร์ มหาวิทยาลัยมิสซิสซิปปี้ ซึ่งจะช่วยให้นักวิทยาศาสตร์ของ NCNPR ได้ใช้เพื่อการศึกษาทางด้านสารเคมีที่พบในพืช อาจจะนำมาใช้เพื่อพัฒนาอาหารเสริมและผลิตภัณฑ์เพื่อผิวพรรณของเฮอร์บาไลฟ์ได้ในอนาคต

ซึ่งมี 3 กรณีศึกษาทางคลินิกแสดงถึงประสิทธิพลชองฟอร์มูล่า 1 เชคโปรตีนและอีก 1 การศึกษาที่ศึกษาจากไนท์เวิร์คเป็นที่เรียบร้อยแล้ว

การศึกษาของฟอร์มูล่า 1 ดำเนินการที่มหาวิทยาลัยแคลิฟอร์เนีย ลอสแองเจลิส, มหาวิทยาลัยยูแอลเอ็ม ประเทศเยอรมนีและที่โรงพยาบาลมหาวิทยาลัยแห่งชาติโซล ประเทศเกาหลี แสดงว่าการบริโภคฟอร์มูล่า 1 แทนอาหาร 2 ครั้ง ต่อวันนำไปสู่น้ำหนักที่ลดลง อย่างมีประสิทธิภาพ กลุ่มตัวอย่างในการศึกษาที่เกี่ยวข้องกับน้ำหนักแสดงให้เห็นว่าการปรับเปลี่ยนต่างๆเป็นผลมาจากการใช้เชคฟอร์มูล่า 1 เพื่อการควบคุมน้ำหนัก

กลับสู่ด้านบน

What is the Nutrition Advisory Board?
Herbalife is proud to be associated with leading experts around the world in the fields of nutrition and health who educate and train Herbalife independent distributors on the principles of nutrition, physical activity and healthy lifestyle.
Does the company conduct any product studies?
Three clinical studies have been completed that show the effectiveness of Formula 1 protein shake, and one study using Niteworks was completed.

The Formula 1 studies, conducted at University of California, Los Angeles; University of Ulm, Germany; and Seoul University National Hospital, Korea, showed that using Formula 1 meal replacements twice a day led to effective weight loss. Individuals in the studies who had certain weight-related conditions showed improvement in those conditions as a result of using Formula 1 shakes for weight loss.

The studies in Germany and Korea were conducted by members of our Nutrition Advisory Board, Drs. Marion Flechtner-Mors and Belong Cho, respectively. The results of the UCLA study were published in Nutrition Journal (August 2008); the Korea results appeared in The International Journal of Clinical Practice (February 2009); and the Ulm study was published in Diabetes/Metabolism Research and Reviews (June 2010).

A clinical study using Niteworks showed avid cyclists over the age of 50 had an improvement in their performance after taking arginine supplements for three weeks. The study was published in Journal of the International Society of Sports Nutrition

Who is responsible for your Adverse Events Reporting (AER) program?
Dr. Vasilios Frankos is our senior vice president, global product science, safety and compliance. He is one of the country’s foremost authorities on dietary supplements and exemplifies Herbalife’s commitment to providing science-based nutritional supplements of the highest quality available in the marketplace. Frankos recently retired from the U.S. Food and Drug Administration, where he served as the director, division of dietary supplements programs, Center for Food Safety and Applied Nutrition (CFSAN), at the Food and Drug Administration.

He was the lead scientist for dietary supplements for the FDA and was responsible for the full implementation of the DSHEA Act of 1994 to ensure the safety and truthful labeling of dietary supplements and supported legislative compliance, enforcement and public affairs initiatives. He directed and coordinated policy and administrative activities within the division, and advised on policy and management issues on dietary supplement programs, new dietary ingredient safety assessments, good manufacturing practice, adverse reaction monitoring, and related activities pertaining to dietary supplements.

Before becoming the Director of DDSP Frankos also served as Special Assistant for Dietary Supplement Science Review providing toxicological and pharmacological evaluation of data used to assess the risks posed by dietary supplement products, Staff Science Advisor in the Office of the Commissioner, and as a Senior Toxicologist in the Center for Food Safety and Applied Nutrition.

Before joining the FDA, Frankos was a principal with ENVIRON for over 18 years, providing consultation on FDA and EPA product registration and the toxicological and pharmacological evaluation of data used to assess the risks posed by foods and food additives, drugs, medical devices, cosmetics, pesticides, and environmental and occupational exposures.

Do Herbalife products cause liver disease?
No. Two articles appeared in the October 2007 issue of Journal of Hepatology allegedly associating Herbalife products to liver disease. No product or specific ingredient was identified although the articles theorized that our products could contain toxic substances that could be causative. In fact, extensive testing of our products has repeatedly shown that none of the substances mentioned in the articles were in any of the products, with the exception of green tea, which is present in some products at nutritional levels commonly consumed throughout the world. Detailed reviews by 25 governments found no reason to take any regulatory action.

We have submitted a rebuttal to the journal. Herbalife is sometimes wrongly thought to be a medicinal herb company when, in fact, none of our products are sold or marketed for treating, curing or mitigating disease anywhere in the world.

If your products are so good, why aren’t they available in stores?
Today, many shoppers prefer the higher level of personalized care afforded by direct sales. Although direct selling has been around for thousands of years, and network marketing is over 50 years old, they are still being hailed as the wave of the future. This is because they combine a personalized approach and the power of free enterprise with the dynamics of people working together to help each other succeed. Herbalife has led the way for 30 years in direct-sales network marketing. For information on the Direct Selling Association, visit www.dsa.org.
How does a Herbalife shake compare to a typical US breakfast of latte and muffin?
Herbalife shake vs. latte and muffin 
Business Opportunity
How do Herbalife’s independent distributors make money?
Independent distributors purchase products from the company to sell to their own customers. In multi-level marketing, earnings are derived from an individual’s retail sales and, after they have reached the level of supervisor, from the sales of distributors they may have recruited. Herbalife offers customers a 30-day money-back guarantee on the purchase of its products.
Aren’t your independent distributors employees?
No. Herbalife’s 2 million distributors are not company employees; they are independent business people. All of our products are sold exclusively through our distributors.

Distributors must adhere to strict company policies and legal requirements in each country that regulates product information, sales techniques, advertising, lead generation, social media and many related issues.

What do you do about unsavory business practices?
Herbalife is absolutely committed to upholding the very highest ethical standards so that our employees, distributors and their customers can have total confidence in dealing with our company. We have an Ethics & Business Practices department to review issues regarding distributor behavior and to take disciplinary action where warranted.
How do your distributors sell your products?
There are many methods of selling used by our distributors, such as talking to people, party planning, nutrition clubs and weight-loss challenges.
Brand
Why does Herbalife sponsor sports teams?
The company sponsors activities that associate our brand with a healthy, active lifestyle and offer an opportunity for what we call “distributor activation” – a way for our independent distributors to offer sample products and develop customer leads, such as staffing a booth at a game or event.
What are your major sponsorships?
In 2010, we are sponsoring a diverse group of over 150 athletic teams and events. These include soccer teams including FC Barcelona and Leo Messi, the Los Angeles Galaxy Major League Soccer, and American Youth Soccer Organization (AYSO) We also sponsor badminton champ Saina Nehwal and boxing champion MC Mary Kom in India.
What about David Beckham – you sponsor him, right? Is he a distributor? Does he take your products?
Herbalife is the Official Nutrition Company and Presenting Sponsor of the LA Galaxy, not a sponsor of team captain David Beckham. Herbalife products are available to all LA Galaxy players and staff in their training room. We do not know whether or not David Beckham takes our products and he is not a distributor.
Are all of your sponsorships paid for by the company or do your distributors sponsor events as well?
While the company sponsors major events, many of our distributors around the world support local events as well.
Image
What type of corporate social responsibility program do you have?
Our corporate social responsibility program is best summed up by the company value of “do the right thing” and includes corporate governance; business ethics; product safety and quality; commitment to our employees; commitment to our communities, and; environmental responsibility.
Do you have a community outreach or philanthropy program?
Yes. The Herbalife Family Foundation is a 501(c)(3), non-profit corporation dedicated to improving children’s lives through its Casa Herbalife program by helping organizations provide healthy nutrition to children at risk. Additionally, the foundation responds to help provide aid to victims of natural disasters. We also support other programs in our communities such as the Union Rescue Mission on LA’s Skid Row.
Are employees and distributors involved in your philanthropy program?
Yes. Our Casa Herbalife programs are supported by donations, financially and in volunteer hours, from Herbalife independent distributors and employees.
Do you have any wellness programs for employees?
Yes. In 2005 we introduced our employee wellness program to help educate and motivate our employees and we continue to build upon this program each year. We also encourage participation on Team Herbalife in events that have an opportunity for corporate teams. Men’s Fitness magazine voted Herbalife “one of the top 15 fittest companies in America.” The program was also awarded the Direct Selling Association’s 2008 Success Award.
Does the company share its values among its employees?
Yes. All of our employees are empowered by the company’s vision, mission and values.

* Title for identification purposes only. The University of California does not endorse specific products or services as a matter of policy.

The AYSO name, marks and all associated trademarks and logotypes are owned by the American Youth Soccer Organization (AYSO).